[nbsp]
WÓJT GMINY OLESNO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. kadrowych w Urzędzie Gminy w Oleśnie
33-210 Olesno ul. Wł. Jagiełły 1
[nbsp]
[nbsp]I. Wymagania niezbędne
Spełnienie wymagań formalnych określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
Wykształcenie – wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym.
Znajomość prawa pracy oraz ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe
Obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) lub Open Office.
Komunikatywność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
Umiejętność pracy w zespole.
Wysoka kultura osobista.
[nbsp]
III. Zakres najważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników urzędu gminy i kierowników jednostek organizacyjnych,
Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem pracowników,
Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników skierowanych do prac interwencyjnych, publicznych oraz w celu odbycia stażu,
Współpraca z Sądem Rejonowym w zakresie wypełniania zobowiązań związanych z wykonywaniem nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej przez osoby skierowane do takiej pracy.
Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
[nbsp]
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Miejscem pracy na stanowisku do spraw kadrowych jest Urząd Gminy pod wyżej wskazanym adresem. Praca świadczona jest przez pięć dni w tygodniu od godziny 8.00 do godz. 16.00. Stanowisko pracy ds. kadrowych wyposażone jest między innymi w komputer stacjonarny wraz z drukarką oraz wielofunkcyjną kserokopiarkę.
[nbsp]
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu marcu 2014r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
[nbsp]
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, d) zaświadczenie potwierdzające aktualne zatrudnienie jeżeli stosunek pracy trwa nadal,
e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
[nbsp][nbsp][nbsp] poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
f) oświadczenie pod odpowiedzialnością karną, że osoba nie była skazana prawomocnym
[nbsp][nbsp][nbsp] wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
[nbsp][nbsp][nbsp] przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z
[nbsp][nbsp] [nbsp]Krajowego Rejestru Karnego),
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
[nbsp][nbsp][nbsp] praw publicznych
h) oświadczenie (w przypadku zatrudnienia zaświadczenie lekarskie) o braku
[nbsp][nbsp][nbsp] przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
i)[nbsp] oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)
[nbsp]
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy lub przesyłać[nbsp] na adres:
Urząd Gminy w Oleśnie
33 – 210 Olesno
ul. Wł. Jagiełły 1
z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw kadrowych” do dnia
30 kwietnia 2014 r. do godz. 16.00.
W przypadku przesłania dokumentów drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu do urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Oleśnie po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informację o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Olesno oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Oleśnie.
[nbsp]
VIII. Zwrot dokumentów aplikacyjnych
Kandydatury osób, których dokumenty aplikacyjne nie spełnią wymagań formalnych nie będą rozpatrywane w dalszej procedurze naboru, a ich dokumenty zostaną odesłane za zwrotnym poświadczeniem odbioru.
[nbsp]
IX. Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać od Sekretarza Gminy Olesno w siedzibie Urzędu Gminy lub telefonicznie tel. 14 6412-433; 606[nbsp]910 384 – Janusz Plata..
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne, jak również informacja o wynikach naboru umieszczone będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Oleśnie.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o terminie i sposobie prowadzenia dalszej procedury naboru będą informowani drogą telefoniczną lub elektroniczną na podany adres e-mailowy.
Po zakończeniu procedury naboru, osoby które nie zostały zatrudnione mogą odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w każdym czasie w godzinach pracy urzędu. W przypadku nie odebrania tych dokumentów zostaną one zniszczone po okresie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych.
[nbsp]
Olesno, dn. 4 kwietnia 2014r.[nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp] Wójt OLESNA
[nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp][nbsp] mgr inż. Witold Morawiec